plecăm în concediu cât suntem încă în pandemie?

Sunt adepta organizarii, in general, inclusiv a vacantelor, in particular. De câtiva ani buni ne gandim pe final de august inceput de septembrie ce vrem sa facem anul viitor, ma documentez, iar in octombrie-noiembrie ma apuc deja de rezervari. Obtinem preturi foarte faine la cazari, locatii pe alese, le platim din timp si-uite asa am reusit sa avem ultimii ani concedii, mai lungi sau mai scurte (cum ar zice agentul de turism – city breaks) foarte reusite si cu bugete extrem de atractive:)

Cand a inceput pandemia, in martie, aveam pregatite 2 city break-uri, ambele in Italia, si un concediu la mare:) Italia s-a anulat total si irevocabil, cum era de asteptat, ne-am recuperat investitia, avem vouchere tot anul viitor:) In ceea ce priveste vacanta la mare, nu am putut cere returnare, intrucat conditiile permiteau. Ne-am tot gandit, sfatuit, vorbit la hotel, intr-un final am decis sa riscam:)

Am petrecut o saptamana minunata, plina de soare, valuri, prieteni si incantare, ne-am intors incantati si fericiti. Cat inca ma documentam mi-ar fi placut sa gasesc o analiza cu plusuri si minunsuri, sa imi dau seama la ce ma expun:), asa incat intoarsa acum m-am gandit sa o intocmesc, poate mai sunt persoane inca in incertitudine:

+ plusuri

+ a fost mai liber decat in alti ani (pe plaja, in mare, la bar sau la masa), desi eram in plin sezon de august

+ totul stralucea, se facea excesiv curatenie, personalul purta masti si manusi tot timpul

+ au trecut o multime de taskuri logistice in online, ceea ce mi se pare minunat (de la vignieta de alta tara, pana la ckeck-inul la hotel samd)

– minusuri

– eram foarte stresati in primele zile pana am vazut cum si in ce masura respecta ceilalti regulile

– au fost anumite activitati care au disparut si care ne faceau placere (zumba in piscina cu fetele, karaoke seara cu copiii, volei pe plaja samd)

– am simtit o presiune la intoarcerea acasa, intrucat desi am respectat regulile, ne-am izolat un pic, pentru un plus de siguranta

Este de menționat și lăudat faptul ca bulgarii ne-au arătat încă o data ca au înțeles ce înseamnă turismul și respectul fata de client. Mi-e ciuda, dar trebuie sa recunosc acest lucru: este de o mie de ori mai bine în Bulgaria la mare decât în România. De la siguranta și igiena din locație, pana la comportamentul și comunicarea pe care o ai cu angajații. Noi am fost in Kranevo, la Effect Algara Beach, ne-am simtit exceptional!

Concluzionand, daca te informezi bine despre cum se respecta regulile in locatie, daca esti precaut si mentii distanta, nu vad de ce ai intampina probleme. Bineinteles, as analiza intotdeauna gradul de ocupare si aglomerare al zonei unde dorim sa mergem, caci este in acest moment un factor important de departajare.