prima tabara de familie (partea I)

Cu entuziasmul la cote mari si memoria proaspata m-am decis sa astern pe hartie prima experienta intr-o tabara, toti trei.

Am petrecut sapte zile de poveste, ne-am conectat cu puiul nostru, am gustat din nou din copilarie, am avut parte de o tabara de familie PERFECTA! Acest concept de vacanta este recent aparut la noi, cel putin din ce stiu eu, insa ideea, cat si implementarea este fix ceea ce ne doream. O saptamana in care vom face activitati cu si pentru copiii nostri dragi, in care vom rade mult, ne vom relaxa… cu acest gand am plecat, cu mult mai multe ne-am intors.

Destinatia: Gura Humorului, Bucovina

Cazare: Best Western Bucovina

IMG_20170713_180431-EFFECTS

In fiecare zi am avut program foarte bine organizat, atat pentru cei mici, cat si pentru parinti. In prima zi am avut atelierul de creatie  “Isprăvile lutului”, foarte interesant si captivant. Am reusit sa facem o casuta, o bomboniera si o masca, sub indrumarile unei doamne foarte pricepute:)dav

Dupa masa de pranz, am mers intr-un parc de aventura, cu escaladari si multa adrenalina, unde cei mici au fost de neoprit. Erau atat de veseli, entuziasmati, dar si de coplesiti de adrenalina, incat uneori se descarcau printr-o tura de plans.

Această prezentare necesită JavaScript.

davIn fiecare seara cei mici s-au bucurat de cate un spectacol minunat al celor de la Asociatia Tapusele, foarte interesante si educative toate, urmate de un atelier scurt si haios:).

Cea de-a doua zi ne-a adus din nou impreuna, 13 familii cu copii, sa descoperim impreuna hazul si culoarea mastilor bucovinene. Copiii au ras nonstop, in timp ce parintii au luat foarte in serios acest proiect, coseau de zor, se gandeau cum si ce vor sa transmita prin intermediul acestor masti.

Ma uitam in jur si ma gandeam cat de mult ne place sa ne jucam, cat de frumos ne prinde aceasta stare ludica de care ne-am detasat total in viata cotidiana, cat de repede ne conectam cu copiii in acest context…

Pentru cina, parintii au lucrat pe echipe si-au pregatit o masa sanatoasa, intr-un atelier de gatit, orchestrat de Chef Lucian. Totul a iesit delicios, in vreme ce copiii au avut un atelier creativ, de tesut:)

A urmat o seara la cort, pe care insa am incheiat-o pe la 2 noaptea, cand s-a lasat racoare, iar condensul si umiditatea din cort nu ne lasau sa ne odihnim.  Experienta a fost tare placuta, iar cea mica a fost foarte incantata.

Cum era firesc, miercuri ne-am indulcit in cadrul unui atelier de turta dulce:) Am facut casuta noastra, desprinsa din povesti, dar si niste turta dulce pentru drum, caci urma o plimbare cu caruta pe munte, pana la stana de oi. Cei mici erau euforici: intindeau coca, mancau bomboanele pentru decor, urla zaharul in ei:))

Această prezentare necesită JavaScript.

Plimbarea cu caruta a fost de vis: aer curat, intr- o zi fara soare, peisaje de vis, oameni calmi si calzi ce ne faceau cu mana, miros proaspat de fan, zambete si multa veselie…

O sa ma opresc aici, caci entuziasmul este de nestapanit,  revin cat de curand cu partea a doua:), intr-un alt post.